Power meet

2015-07-04 @ 21:22:30
Igår så var det power meet, riktigt rolig kväll med Sofi och Stephanie, även Marco och Fredrik på ett litet hörn och andra människor. Åkte hem till Sofi för att färga mitt hår, mörk blont och fixa iordning oss, förfestade lite smått där också. Innan vi Marco och Fredrik kom och hämtade upp oss i raggarbilen. Åkte hem till Fredrik en liten stund innan vi begav oss ut och åkte runt. Langos fick jag äta också så jag är helt klart nöjd med kvällen. Bra människor, åka raggarbil, sjunga och ha kul, langos och en underbar stämning. Dock så gick jag och la mig vid 01 på natten så att jag inte skulle vara alltför död idag när jag har tagit hand om min fina son. Så glad att jag valde att lägga mig istället för några trillade in vid 05 inatt och dom andra vid 10.30... 

Idag så var mor och Themo hemma hos oss i trädgården och satt i skuggan, så Themo fick bada. Han blev så glad och skvätte och hade sig, mitt hjärtegull 💕 

Börjar bli rätt så tråkigt att vara själv med Themo alla helgkvällar nu, Marco tog en tvådagars festande nu. Men men, vi har det mysigt ändå. 


Så söt igår vid FM vilandet


När jag kom upp efter att han hade vaknat. 













❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0