Regn regn

2015-07-09 @ 08:18:48
Men så skönt att det regnar, kan man bara vara inne och mysa hela dagarna och städa lite också:) idag ska vi tvätta hela dagen, Marco har äntligen kopplat in tvättmaskinen så nu ska mega högen bort. Tänkte sätta upp hyllor i Themos rum också, även tavlorna. Köpte äntligen ramar igår på dollarstore. Sen är Themos rum klart, eller ja man blir väl aldrig riktigt klar men för en stund iaf :) 

Igår så klippte mor mig, äntligen. Så risigt hår.  Men nu är det fräscht igen. Sen åt jag pizza med Sofi innan Themo och jag åkte till dollarstore med Maria. 


Kokade morötter till Themo härom dagen. 



Han har även fått börjat ätit lite bröd som han får i stavar och äter själv:) perfekt att ge när man lagar mat och han är lite otålig :) 


Plockat mina första gurkor nu, cirka 9 st på en gång :) gett bort massor och ska göra lite inlagd gurka också. 


Testade att laga mat till Themo, potatis, köttfärs, lök, broccoli, persilja och timjan. Men det var ingen höjdare tyckte han hahah. 


Hälsat på Marcos farmor där hon alltid ställer upp alldeles för mycket godsaker. 




Plockade även in lite sallad 😃




Så här låg han i morse när man titta till han, börjar verkligen röra på sig mer nu. Han har haft två gnälliga dagar, hoppas han är gladare idag. Min lilla pluttis❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0