Solsken ☀️

2015-07-02 @ 08:44:47
Godmorgon 🌸☀️ 

Kommer bli en varm dag idag, ännu varmare än igår och igår var det vaarmt. Nu är vi äntligen av med lägenheten. Känns så skönt, aldrig mer hyres👍 hade en riktigt skön dag hemma igår, började morgonen med att åka och lämna tillbaka nycklarna sen blev det frukost och lek innan Themo blev trött och ville vila. Medan han vilade så plockade jag undan allt det sista som vi tog med från källaren och lägenheten och dammsög lite. Nu är det bara resten av grejorna som vi har hemma hos Marcos mor och far. Tar aldrig slut, förstår inte hur vi kan ha så mycket saker. 

När Themo vaknat blev det lunch sen gick vi ut, Themo fick sitta i gåstolen i skuggan och jag satt och rensa lite ogräs mellan plattorna i nån timme. Man får ta lite i taget när man har en otålig bebis. Sofi kom sen på besök så vi tog en långpromenad, så skönt att röra på sig lite. Det var tur att det blåste lite annars hade vi svettats ihjäl så varmt... 

Och idag ska jag hämta ut min BIIIIL!!!!!!! Äntligen säger jag bara! 









Gjorde lite rabarbersaft igår :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0