Stekande kött

2015-07-02 @ 22:42:01
Dagen har bestått av sol, Themo, BVC, sol, Sofi, hämtat min nya bil, kvällsmat i skuggan ute. Ja, nog har man blivit lite röd av den här alldeles för starka solen. Tycker så synd om alla bebisar, så varmt och svettigt. hämtade ut ett uv tält till Themo idag, så nöjd med den! Slipper man leta efter skugga jämt och vill man svalka sig lite så kan man lägga sig där inne med honom:) vi var till BVC idag och mätte och vägde lillgubben, nu väger han 8800 g och är 70 cm lång, min stora grabb😃 åkte sen till Sofi där vi solade lite och Themo fick leka i sitt tält innan vi åkte till öbab i Örebro för att hämta min nya snygga bil:) äntligen! Som jag har längtat. Nya Subaru outback 2015 😃 så skön att köra, älskar den! Vill att Themos nya bilstol ska komma nu också så han får åka skönt också! 

Och imorgon ska vi hem till Sofi igen och sola, leka och bada. Tänkte ta med en liten badbalja till Themo så han får svalka sig lite:) innan vi fixar iordning oss och drar på power meet!!!! Themo får sova hos sin bästa mormor, där han har det så bra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0