☔️

2015-06-18 @ 23:40:41
Godkänn! Har precis intagit sängen, Themo somnade för en liten stund sedan. Hoppas han sover länge imorgon, hade varit så skönt! Borde han nästan göra iaf en timme längre då han somna över en timme senare idag än vanligt. 
Idag så har vi varit till jemp guld i kungsör, mamma skulle byta en ring som hon fick när hon fyllde år som var för liten. Köpte även en liten present till gubben som fyller år den 23:e. Åkte även till loppiset hela människan eller vad det heter i Köping, köpte två böcker. Haha! Sen till det nya stora loppiset som också ligger i Köping, hittade en jätte fin liten vas. Har inga små som man bara kan ha en liten blomma i. Så det behövdes :) köpte även en oöppnad nalle puh dvd-film.  Det var jag, Themo, Nadja, min mamma, min mormor och min kusin som åkte runt lite varstans. Vi köpte även en glass i kylan. Känns inte alls som att det snart är mitten på sommaren. Så kallt. Ikväll så har jag och Nadja skjutsat in Marco och Fredrik till Bishop till quizen, åkte sedan till mor där vi kollade på Askungen och åt glass, grädde, banan, maränger, kolasås. Så gott! Nä nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon bitti. Marco och Fredrik sitter där nere och nördar och dricker öl som nästan varje helg. 


Min lilla bebis imorse <3


Gäller att lägga fram många leksaker medan man ska duscha så man slipper kliva ur. Haha



Petra var också hos ikväll:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0