🎊🎉🎈💝

2015-06-23 @ 23:22:30
GodkvĂ€ll 
Idag fyller gubben Ă„r, sĂ„ nu Ă€r vi lika gamla igen! Hittat en sĂ„n fin man( om man tar bort lite av hans dryga kommentarer ) som gör mig lycklig och har gett mig vĂ€rldens finaste och underbaraste son! 

Themo har varit sĂ„ otroligt gnĂ€llig idag, knappt Ă€tit nĂ„nting och varit snorig. Tror att det Ă€r tĂ€nderna som spökar för lillen, drĂ€ggar sĂ„ otroligt mycket. Kan nĂ€stan tro att han stĂ„tt ute i regnet haha! Han somnade tidigt idag, klockan 20. IgĂ„r somnade han vid 23 sĂ„ en stor skillnad. Skönt nu pĂ„ kvĂ€llen att bara fĂ„ ta det lugnt innan man ska sova men fĂ„r sota för det imorgon nĂ€r han vill upp tidigt. Men dĂ„ fĂ„r jag chans att vila med han pĂ„ dagen som Ă€r sĂ„ mysigt, ligga tĂ€tt intill honom. Mammas bebis❀ Han hĂ„ller pĂ„ och vĂ€nder sig frĂ„n rygg till mage nu helatiden, han började i söndags och nu gör han det hela tiden, gĂ„r man ifrĂ„n honom nĂ€r han ligger pĂ„ ryggen sĂ„ hör man att han börjar gnĂ€lla efter en stund sĂ„ gĂ„r man dit sĂ„ ligger han pĂ„ mage. Han vĂ€nde sig en gĂ„ng frĂ„n mage till rygg idag, sĂ„ det kommer vĂ€l ocksĂ„ snart:) 

Maria och Thyra var förbi hĂ€r en svĂ€ng idag, fikade och pratade. Alltid trevligt! StĂ€dat lite i tvĂ€ttstugan idag ocksĂ„, kĂ€nns lite bĂ€ttre att vara dĂ€r nere i kĂ€llaren nu. Finns sĂ„ mycket man vill göra om dĂ€r nere! Men men. En sak i taget. Först och frĂ€mst altanen som jag vill ha klar nu nu nu. SĂ„ man kan stĂ€lla upp bubbelpoolen och bada med Themo pĂ„ dagarna :) fick hem hans lilla grodpool idag, sĂ„ den ska vi inviga nĂ€r det blir fint vĂ€der. Även en gunga som jag ska hĂ€nga upp i ett trĂ€d innan vi köpt en stĂ€llning. 

Lagade tre rĂ€tters Ă„t födelsedags barnet idag, inte lĂ€tt med en gnĂ€llig unge men det gick! Blev först vitlöksbröd med tomat och persilja, sĂ„ gott Ă€lskar det! Godaste förrĂ€tten. Sen kycklingfile, pommes o beasĂ„s sen pannacotta! Och nu ska jag sova. 



Themo tittar pĂ„ pappa đŸ˜‚đŸ˜·âŹ‡ïž


Vill ha vĂ„r soffa nu!!! Kommer sĂ€kert komma i slutet pĂ„ juli.. Jobbigt att bara vĂ€nta. Vill fĂ„ ordning i vardagsrummet. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0