Flyttat

2015-06-05 @ 22:06:05
Jaha vad har hänt sen sist då?  Packat, varit på köpingsyran, ätit langos och åkt karusell. Varit på kryssning och nu i veckan så flyttade vi äntligen till huset!!!! :D såå himla skönt. Har fortfarande lite att packa upp, men har inte bråttom så skönt att bara ta det lugnt och njuta, vet inte vart jag ska göra av alla saker, mycket skit som man inte vill slänga.. Idag så gick jag och Themo till BVC där det var hlr barn kurs, bra och lärorikt. Vi har även planterat gurkorna, alla hundra tomater och physalis i växthuset, tagit en långpromenad, lekt massor och lagat mat. Så mysigt att sitta och äta tillsammans. Han får inte samma mat som mig än men ändå:). Han tycker att det är jätte roligt att dricka vatten ur glas, nästan allt åker ur munnen. Ser så roligt ut. Skyblöt blir han. Blir jätte arg när man tar bort glaset. Haha. Min lilla fisunge❤️ 














Themo fick gunga igår:) 









Älskar den här pyjamasen, synd bara att det är dragkedja, mycket bättre med knappar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0