Helgen

2015-06-22 @ 21:11:46

I fredags så var det midsommar, vi spenderade den hemma hos mormor och morfar. Åt massa gott och hade det trevligt, Marco drack så han stannade där mycket längre än mig. Themo var lite grinig där borta, ont och hård i magen. Så skönare att vara hemma när han inte är på topp! 


I lördags så var vi och handlade till Marcos lilla kalas som vi hade i söndags, bakis som han va men prompt skulle han med, han som aldrig annars vill till affären haha. 


Världens finaste pojke❤️



Marco gjorde smörgåstårta för första gången. God blev den också:) jag satte upp gardiner i matsalen och vardagsrummet, så skönt att ha det gjort. Jobbigt att stryka allt bara. Men nu känns det mer som ett hem. 




Kokade rabarber och jordgubbs saft. 



I söndags så åkte jag och Marco till Ikea en snabbis, fick bli två små expedit hyllor till Themo, ett skrivbord till Marco och massa annat smått och gott. Sen for vi hem och stress städade, Marco klippte gräset och sen gjorde han tårtorna innan min familj kom över och fikade. Tog bara bilder med kameran så dom kommer senare:) min familj åkte hem och Marcos familj kom och fikade. helt slut på kvällen, dagen gick i ett. Stress stress... Byggde ihop Themos hyllor på kvällen också så nu börjar det bli ordning på hans rum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0