Regn o rusk

2015-06-27 @ 08:38:25
Jaha dagar går såå fort! Saker att göra hela tiden, längtar tills jag bara har en heel slapp dag hemma med min bebis, bara massa lek och sovpauser 😃 Idag ska vi fira min kusin Rebecca som fyller 20 år. Blir mat och fest, ingen alkohol för mig då Themo är med. Men först ska vi ha en låång Mysmorgon, Themo ligger och leker i sitt babygym justnu. Trodde han skulle vakna senare idag då vi la oss vid elva igår kväll. Men icke han vakna halv åtta.. Så han blir nog trött snart. Tänkte försöka fixa klart i hans rum idag också, måste köpa några ramar också. 

Igår så åkte jag, Themo, mor och Nadja till Köping för att köpa present till Rebecca och Nadja och mor skulle storhandla, köpte några fler badleksaker till Themo och han fick en ny leksak av Nadja. Åkte sen hem och plockade iordning i köket, Marco och hans pappa slipade och oljade in köksbänken i torsdags. så nu är den fin igen! Blev helt förstörd av allt vatten innan. Men tur den gick att rädda:) skjutsade sen Stefan till Västerås sen hem till mor och åt tacos innan vi avslutade dagen. 


När man blir hungrig och mamma lagar mat så får man ligga så här och äta:) 


Themo har fått en fin gunga😃


Två hängare till hans tjocktröjor.


En liten grodpool.



Nakenfis 😻


Fick testbada i poolen inomhus:) han tyckte det var så roligt att sitta helt själv och plaska runt. 




Åt på xuan igår också. 

Mina småå gurkor😃 





Tacos ;d 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0