SommarđŸŒžâ˜€ïž

2015-06-29 @ 12:58:03

Themo ligger hĂ€r brevid mig i sĂ€ngen och sover, sĂ„ söt! Ska snart lĂ€gga han i sin sĂ€ng sĂ„ ska jag gĂ„ ner och stĂ€da lite innan vi Ă„ker till lĂ€genheten och stĂ€dar det sista dĂ€r, har lite saker i kĂ€llaren ocksĂ„ som jag mĂ„ste tömma... 

IgĂ„r sĂ„ var det sĂ„ fint vĂ€der sĂ„ vi spenderade en stor del av dagen ute. Men först sĂ„ Ă„kte jag och Marco till lĂ€genheten och stĂ€dade lite, stĂ€dade spisen, sĂ„ jobbigt att skrubba allt galler frĂ„n ugnen.... Sen Ă„kte vi till zorba och Ă„t mat, mysigt ibörjan nĂ€r det bara var jag och Marco innan Fredrik kom. Haha!  Themo var hos sin mormor, Ă„kte sen dit och hĂ€mtade dom för att fixa lite i trĂ€dgĂ„rden, klippte grĂ€set igĂ„r ikvĂ€ll ocksĂ„, var inte alls lika jobbigt som nĂ€r jag gjorde det förra sommaren i hallsta huset, var sĂ€kert för att jag var gravid dĂ„. Man fĂ„r vĂ€l lite smĂ„Ă„ muskler av att bĂ€ra pĂ„ en nio kilos bebis hela dagarna ;d nej nu ska jag gĂ„ ner och stĂ€da lite innan Themo vaknar. 





Marco fixa en liten trapp. 


Themo lÄg och kollade pÄ dr Phil imorse haha



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0