Bähä

2015-03-09 @ 20:56:41
Igår så var vi förbi hemma hos Marcos farmor och farfar, där vi blev bjudna på hamburgare. Marcos bror med familj var även där, så Themo fick träffa sin ena kusin :) sen innan vi åkte hem så svängde vi förbi hemma hos hans mor och far en snabbis. Sen hem och ha en mys eftermiddag och kväll. Till middag så blev det fläskytterfilé med massa brysselkål och sparris. 

Idag så trotsade jag min stukade fot och gav mig ut på en promenad på 45 min. Så härligt med sol ute, synd bara att det blåser så mycket. Lille Themo hade bajs,kiss och spy kalas i badet idag. Mindre kul att göra rent badkaret efter! Haha. Som vanligt så blir det mycket bebismys. 


















Kokosgrädde, banan, grönkål och blåbärssmoothie :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0