Bebis

2015-03-23 @ 16:55:10
Igår så var vi hem till Themos kusin som fyllde 1 år, skönt att Themo kommer ha en som är jämn gammal sen, så dom kan leka. Min lillebror är också nära i ålder med han, han är 1.5 år nu:) så stor han har blivit 😃 så kul att se hur Themos kusin Helmi sprang runt med deras äldre kusiner och lekte i hennes nya lekstuga, tänk att om mindre än ett år så kommer Themo springa runt överallt. Läängtar. Kommer säkert aldrig få sitta stilla sen, så bäst att passa på nu. Igår hade han en bra natt, vaknade inte förns 6, inatt vakna han som vanligt vid 3 och låg och hade sig, min lilla bebis, somna om efter ett bra tag och sov till 6 när han ville äta, hade ingen ro i kroppen fast han var trött så satte han i gungan, så där fick han sova vidare med vibrationerna i rumpan till hans vakna av Marcos larm kvart i åtta. Idag har vi haft en mys dag. Så mysigt nu när  han har börjat somna på mig igen. Har även plockat lite här hemma och hängt upp tvätt. Crosstrainade i tio minuter innan det började göra ont i knät. Blev nå konstigt när jag crosstrainade i lördags. Känns inte när jag går eller nå. 
Ska snart börja laga mat så den är klar när gubben kommer hem, köttfärsgratäng med vitkål i :) 


Fått hem lite till dopet :) 

Till ena tårtan.



dopkorten blev sååå fina ❤️












Mina små tjockislår❤️











Redo för kalas😃












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0