❤️

2015-03-25 @ 21:10:48
Igår så gick jag hem till så åt vi lite lunch och kollade på ett avsnitt av kost sen gick vi hem till min mormor och hälsade på lite :) trevligt, vi satt ute i solen en stund. Så skönt nu när solen lyser. Perfekt väder nu! Varken för varmt eller för kallt. Sen gjorde vi inte så mycket mer igår, kramade och skrattade som vanligt, jag och min lilla bebis❤️ kärleken bara växer och växer för varje dag som går. Han är så underbar och glad. Hans magont har börjat gå bort nu, vi har bytit hans ersättning mot hipps ekologiska och sen får han minifom droppar. Så skönt att se att han inte har ont längre, gör så ont i mammahjärtat då. 

Themo fick en ny säng igår, så stor den var mot hans lilla vagga haha. 



Så jobbigt bara att den måste stå vid fotändan, måste man röra på sig när man ska ge han nappen på natten. 







Nadja kom över med en liten påskpresent, såå fin❤️


Idag så åkte jag och Themo hem till Matilda där några fler mammor och barn skulle, lite äldre barn än Themo, så dom satt och lekte på golvet. Längtar lite tills man kan börja leka med saker med han.  Fast vill ändå att han ska vara så här liten jämt, min lilla Knubbis ❤️ sen åkte jag hem och mor kom över en sväng, bakade lchf ostfrallor som vi åt till ett avsnitt av lost. Sen har vi bara myst och lagat mat resten av dagen. Themo har sovit i en timme nu, hoppas han sover hela natten, hade varit såå skönt. Ska kolla lite på tv sen sova. Imorgon bitti ska vi på föräldrarträff på BVC. 



Åt chiapudding imorgon, lite som risifrutti i konsistensen. Helt okej! 





Hämtade ut tre paket idag

En välling burk, har en glassbutk nu, så fult.


En vällingvärmare, att jag inte har köpt en tidigare, så jobbigt att behöva tänka på temperaturen på vattnet när man åker iväg. 

Och en trappmaskin:) fläsket ska bort nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0