❤️

2015-03-26 @ 21:06:42
Nu har jag precis nattat mitt lilla hjärta. Tänk att det ser så underbart skönt ut när dom små sover ❤️ Är så skönt att han har börjat somna vid 20-21 nu istället för 23-24. Väntar på att Marco ska komma hem från quizen på Bishop, sen ska vi sova. Alltid så trött på kvällarna nu, man blir så stressad också att man måste sova när Themo har somnat. Han vaknar jämt vid 6-7 nu, sen vill han sova efter 1-1.5 timme igen. 

Idag så har vi varit på föräldragruppen på BVC. Fick se en film om att man aldrig ska skaka barnet. För då kan dom  få en blödning i hjärnan. Utan blir så trött och irriterad på bebisen så ska man lägga ner han i sin säng och gå ut därifrån och stänga dörren och andas ut och lugna ner sig. Jag kan själv bli trött och irriterad när ingenting hjälper eller oftast när han bara spyr ner sig direkt efter att man bytt på han på natten när man redan är trött och vill sova. Men jag skulle aldrig få för mig att jag skulle vilja skaka om han så att han blir tyst. Min lilla bebis, så go och underbar. Haft det riktigt mysigt här på kvällen utan pappa, legat i sängen och skrattat och haft oss, eller han skrattar ju inte än men ler och har sig😊 man blir så glad när han är glad, får jämt massa glädjetårar av min lilla gubbis❤️ När vi kom hem från BVC så åt han lite sen ville han nästan direkt sova igen, han har haft en riktig sov dag i dag, inte varit vaken mycket. Det behövs väl också när dom små växer och får så mycket nya intryck hela tiden. Medan han sov så passade jag på att städa, tvätta, äta och kolla på ett avsnitt av revenge :) hann med mycke innan han ville ha mat igen, sen ville han sova igen. Nadja kom förbi en sväng idag, hon hade med sig lite badleksaker.  Jaja godnatt nu, blir alltid så mycket skrivande haha. 


Mycket bättre än en ful kartong. 


Han tittade hellre på tv än att lyssna på när mamma sjöng falskt haha!! 


En trött liten bebis vid sitt kvällsmål:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0