Heh

2015-03-16 @ 21:01:01
Igår så hände det inte så mycket, var förbi hem hos pappa som vi inte har varit hos på tre månader. Så det var på tiden. Fick träffa lillebror som har blivit så stor nu, 1.5 år snart. Sen gjorde vi inget, tog det lugnt. Bakade scones till frukost. 

Måste verkligen börja röra på mig varje dag nu, bara foten blir bra... Trött på att den ska värka. Idag så tog jag två promenader en med mor på fm på 30 min och en med maria på em på 1 timme och en kvart :) känner av lite träningsvärk i benen hahah! Inte bra. 

Försöker natta lille Themo, men han kan inte komma till ro fast han är trött. Samma på nätterna, vaknar minst en gång och håller på i en timme och försöker somna men det går inte. Min lilla gubbis❤️ han har väl växtvärk eller nånting.








Långt hår har han också. 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0