Loppis och dejt

2015-03-29 @ 12:18:28
Igår så åkte jag Maria till Eskilstuna där dom hade en stor barnloppis, hittade lite leksaker, när vi ändå var i etuna så åkte vi till Tuna park, hittade tre burkar som jag ska i köket på hyllor och sen några presenter till mor. Themo gubben var hemma hos sin mormor hela dagen igår, så åkte dit en stund medan jag vänta på att Marco skulle komma hem från jobbet, sen åkte vi till Västerås och åt Kina buffe, såå gott. Fanns sushi i buffén också, var så äckligt. Nej kommer nog aldrig äta det igen. Sen massa goda efterrätter, friterad banan, pannacotta och massa frukt. Vi gick sedan på bio. 


Så här glad var han innan vi gick till mormor. Min fina prins. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0