Bilder

2015-05-07 @ 11:31:46
Nu har jag inte skrivit på ett tag så nu har jag massor av bilder... Skriver lite under varje bild istället. 


För en vecka sen var vi på BVC, mätte ocj vägde fisen som vanligt, nu är han 65,4 cm lång och väger 7885 g :) 


Åkte sen hem till mormor för att fira mor som fyllde år, skulle egentligen ha tagit kort på Themo i dopklänningen men det glömdes av! 



Themo med sin morbror.



Klart Themo ska ha lite gott när vi får det 👍



Hon fick lite mer paket av mig och Marco sen av mormor:) 




Så himla söt när han gråter 




På kvällen så lämnade vi av Themo hos sin mormor så åkte jag och Marco till choys garden och åt buffé, så gott!! Sen gick vi på bio, fast & the furious 7. Bra film, så sorgligt! 




På fredagen kom mor över med Themo på morgonen, sen gjorde vi och iordning för att åka till Marcos mamma o pappa för att äta mat med deras familj, fläskfilé och klyftpotatis. 



I lördags åkte vi till Ikea och köpte nytt kök:)

Themo sov hela tiden där, han vakna när  vi höll på o skulle packa in i släpkärran. 



Fick en gris. 


Det här, skönt att han hård haklapp så slipper van gegga ner ansiktet haha. 


Och en matstol som Marco satte ihop igår:)






Tog en promenad med bärselen till huset för att hämta vagnen så Nadja och jag kunde promenera. 



Xuan med Sofi imåndags, åh så gott!! Sitter här och är hungrig och väntar på att Themo ska vakna snart.



Alltid massa fika när man kommer hem till Marcos farmor ❤️








Snart är köket klart:) 



Dom håller på att dränera grunden, ser ut som ett bombnedslag haha. 

Var i växthuset igår och fyllde på med kogödsel och jord. 


Glad kille från sängen imorse :) så skönt när han är glad och inte ligger och gallskriker på morgonen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0