Canon

2015-05-27 @ 22:19:22


Jaha vad gjorde vi igår då, tog en promenad på morgonen, sen till BVC för vägning, mätning osv hade även läkarbesök och vaccinering, gjorde så ont i mammahjärtat när han fick sprutorna i låren. Gjorde så ont för han så han kunde knappt andas. Lilla gubben❤️ Themo väger nu 8360 g och är 68 cm lång :) min stora pojke! 


Marco kunde inte hålla sig med min födelsedagspresent så jag fick den två veckor förtidigt 😃 en liten systemkamera, tycker synd om Themo som jag kommer ta ännu mer kort på nu. Jag som redan tar så mycket kort. Jobbigt bara att man måste överföra bilderna till datorn så att jag måste blogga från datorn också.. 


Lufta rumpan måste man göra 😃 hemma hos mormor såklart så mamma inte får kiss i sin soffa 😂 precis när jag ska sätta på blöjan så börjar han kissa, och inte lite heller.. Så både jag och mors soffa blev blöta. Haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0