đŸđŸŒžâ˜€ïž

2015-05-14 @ 22:22:35
Themo valde att börja dagen klockan 5 inatt/morse.. Bara för att det var sĂ„ ljust i rummet sĂ„ ville han hellre ligga och kolla pĂ„ sin sĂ€ngmobil istĂ€llet för att somna om. SĂ„ det Ă€r tur att han inte orkar vara vaken sĂ„ lĂ€nge, klockan 7 somnade vi om och sov till halv tio. Åt mat, diskade, plockade och lekte sen var det dags för en vilopaus sĂ„ jag gick ut och gick med Maria och stora ville. Idag blev det Ă„rets första grillning hemma hos svĂ€rförĂ€ldrarna. SĂ„ gott! LĂ€ngtar tills vi flyttar och kan grilla varje kvĂ€ll. NĂ€ nu ska jag sova sĂ„ jag orkar upp inatt o mata gossen. 





Themo fick bada idag ocksĂ„, satte han i bumbostolen, men blev inge bra sĂ„ mĂ„ste köpa en badstol nu, min stora kille ❀ eftersom han inte satt nĂ„ bra i stolen och Marco var hemma sĂ„ hoppa jag ner i badet med Themo, för första gĂ„ngen. SĂ„ kul, fick han "simma" lite. Tror han tyckte det var mycke roligare. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0