đŸœ

2015-05-19 @ 22:27:33
Haft en grinig gosse idag.. Speciellt pĂ„ morgonen. Trött mamma + grinig, trött och hungrig bebis som inte vill Ă€ta Ă€r inge roligt. Ingenting fungerade bara massa gnĂ€ll grĂ„t och skrik, till slut sĂ„ blev han sĂ„ trött och ledsen sĂ„ han somna i mitt knĂ€ medan han Ă„t lite. SĂ„ jobbigt nĂ€r man inte vet vad han vill. Dagen har gĂ„tt fort, Themo vaknade halv 7 imorse sen somna han tillslut halv 9 igen sĂ„ sov vi till halv 12. Vi har inte gjort sĂ„ mycket idag heller, regnat hela dagen sĂ„ man har ingen lust att gĂ„ ut pĂ„  en promenad och bli blöt. SĂ„ vi har lekt hĂ€r hemma, planterat om tomaterna, tvĂ€ttat och plockat lite. Lagat mat tills pappsen kom hem. Themo ligger och sover nu sĂ„ ska snart sova jag ocksĂ„. Marco Ă€r i huset och lĂ€gger golv i hallen. 

SĂ„ jobbigt att vara utan bil, Ă€ven fast man inte Ă„kte nĂ„nstans sĂ„ Ă€r det jobbigt att veta att man Ă€r strandsatt hĂ€r hemma ! Haha. Hoppas min bil blir sĂ„ld snabbt sĂ„ jag kan köpa min nya bil, nya subaru outback 2015 :) provkörde en likadan bil igĂ„r, den var sĂ„ skön att köra. Skönt att slippa vĂ€xla. Den har eyesight, sĂ„ Ă„ker man för nĂ€ra en bil sĂ„ bromsar den Ă„t en och kommer man för fort fram till en bil som kör lĂ„ngsammare sĂ„ bromsar den sĂ„ man kör i samma hastighet. Jaja nu ska jag sova natti! 






Han hade det sĂ„ roligt med filten ikvĂ€ll haha, lĂ„g och underhöll sig sjĂ€lv med den. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0