Livsnjutning❤️

2015-05-13 @ 21:10:34

Themo sover och gubben är ute på partaj, så jag passar på att läsa lite tidningar i sängen och lägga mig tidigt. Ljuvligt. Ligga och lyssna på när världens finaste människa sover och sen läsa lite. Älskar mitt underbara liv❤️ snart flyttar vi till hus, som jag längtar! Renoveringen är snart klar, bara källaren kvar sen men det tar vi nån gång senare. Dock massor att göra utomhus nu.. Lerigt på nästan hela trädgården, ny altan behövs byggas och sen göra en carport etc etc. Men vi har tid att göra lite i taget, ingen brådska. Måste njuta av livet som mamma också 😃 se när min fina son utvecklas dag för dag, underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0