🎊

2015-11-06 @ 22:04:31
Har ingen direkt blogglust lĂ€ngre, dĂ€rför det varit tomt ett tag nu. Men vill Ă€ndĂ„ lĂ€gga upp bilder sĂ„ man har kvar dom. Förra torsdagen sĂ„ Ă„kte jag, Nadja, mor och Themo till Ullared. Themo var sĂ„ duktig bĂ„de bilresan dit och hem, ytterst lite gnĂ€ll. Lite mer gnĂ€ll i gekĂ„sshoppingcenter men hanterbart, vĂ€ldigt mammig dĂ€r borta ocksĂ„. Ville jag skulle bĂ€ra han, pluttisen❀ vi sov kvar dĂ€r i en stuga, spelade kort pĂ„ kvĂ€llen nĂ€r Themo somnat, mysigt o vara lite med mamma och syster:) blev en del julklappar och lite smĂ„tt och gĂ„tt. Min skĂ€rm pĂ„ mobilen sprack i tusen bitar kvĂ€llen innan vi skulle Ă„ka sĂ„ hade ingen mobil dĂ€r borta.. Men en snĂ€ll man har jag som lĂ€mnade in den dan efter sĂ„ jag fick tillbaka den nĂ€r jag kom hem :) 

Vad har vi annars gjort dĂ„, inget speciellt, promenerat, umgĂ„tts med Maria osv.. 



Fick lĂ„na Marias shoppingvagn nĂ€r vi Ă„kte till Ullared, liten och bra:) 



Köpte en selfiepinne som Themo gillade.







Massa julklappar 😃🎁



Themo Ă€r lite svartsjuk pĂ„ lille Ludwig 😅





😂😂




Julklappspapper pÄ fars dag fÄr det bli :)


Gjorde en good banankolapaj idag :) 


SĂ„ himla söt unge!! Mitt hjĂ€rta spricker av kĂ€rlek❀





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0