🎉

2015-10-23 @ 21:49:56
GodkvĂ€ll 😘 

Ligger pĂ„ soffan och kollar pĂ„ nĂ„n film nu, har precis Ă€tit tacos sĂ„ Ă€r fööör mĂ€tt nu. Funderar pĂ„ att gĂ„ och lĂ€gga mig snart.. SĂ„ drygt att vara sĂ„ trött jĂ€mt. Men men sĂ„ Ă€r det att ha bebis 😄 igĂ„r sĂ„ Ă„kte jag och Nadja till mor och Ă„t chicken wrap, sĂ„ gott! FĂ€rgade Ă€ven hĂ„rt, skulle ha varit mörkblont men blev nĂ„n konstig grĂ„hĂ€xfĂ€rg. SĂ„ ser ut som en hĂ€xa nu.. Roligt att vi ska ut och Ă€ta imorgon sen gĂ„ och ta en drink.. Haha jaja.. FĂ„r lĂ„tsas att det Ă€r till halloween 😅  Har börjat tagit jĂ€tte lĂ„ngt tid för mig att somna nu och igĂ„r precis nĂ€r jag somna sĂ„ kom Marco och vĂ€ckte mig, skulle försöka somna om men efter en lĂ„ng stund sĂ„ vaknar Themo jÀÀÀtte ledsen och Ă€r vaken frĂ„n 23-01.. Innan han blir lugn och somnar om. SĂ„ idag Ă€r det inte sĂ„ konstigt att jag Ă€r trött, och sĂ„ vaknar han av Marcos larm 07.40 pĂ„ morgonen.. Aja nog om det:) Maria, Thyra och Ludwig kom hit en svĂ€ng idag:)  Themo tycker att det Ă€r sĂ„ roligt att leka med andra barn. Han hade inte sovit pĂ„ hela dagen och var jĂ€tte trött men nej han skulle inte sova för han visste att dom andra var hĂ€r nere. Haha.  Ă„sch hejdĂ„. 


Fick Ă„ka kundkorg igĂ„r 😃 sĂ„ söt sĂ„ man spricker! 




Köpte tvĂ„ snögubbar av grannen som hon har gjort sjĂ€lv:) 







Myser med Ludwig 💕


Tröttfisen som somna efter att ha varit vaken i 8 timmar. 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0