đŸ’„

2015-10-06 @ 21:20:15

Inte lĂ€tt att ta kort med sprallig Themo 😄



😂


Blivit massa mysiga promenader pĂ„ sistone, sĂ„ skönt i den friska luften! 



Jag hoppas att de jobbiga nattningarna Ă€r över nu, han har varit sĂ„ jobbig att fĂ„ att somna, nĂ€stan total vĂ€grat fast han har varit jĂ€tte trött. Spelar ingen till om man nattar han i tid eller vĂ€ntar en stund. Men bĂ„de igĂ„r och idag sĂ„ har nattningarna gĂ„tt bra:) 


Gjorde en jĂ€tte ful tĂ„rta i lördags till Marcos farmor som fyllde Ă„r! Inte lĂ€tt nĂ€r man har en övertrött unge som vĂ€grar att sova, men hade man lovat att göra en tĂ„rta sĂ„ fĂ„r man göra sĂ„ gott det gĂ„r:) tur den smaka bra iallafall. 


Themo med sin farfar. 


Roligt att Ă€ta smörgĂ„srĂ„n med rĂ€kost sjĂ€lv:) 






Themos mormor och gamo var hĂ€r en svĂ€ng i söndags, Min mormor upptĂ€ckte Themo första tand! Jag kĂ€nde i lördags om det hade kommit upp nĂ„n men icke och sen dagen efter stack det upp lite 😃 sĂ„ roligt! 


Mamma hjĂ€lpte mig att plantera lite rosbuskar och sĂ„nt :) 


Innan:) 


Tog dock ingen efterbild men hĂ€r ser man hur det blev Ă€ndĂ„:) 



Han har börjat lĂ€rt sig hur jag öppnar lĂ„dorna nu.. Har ju tagit bort knopparna sĂ„ han inte ska kunna öppna men nu lyften han istĂ€llet. 


Marco var ledig frĂ„n jobbet idag, sĂ„ gjorde mannagrynsgröt till oss imorse. 


Themo sprĂ€ckte min lĂ€pp lite imorse, gjorde sĂ„ ont, slog ner sin panna pĂ„ min lĂ€pp.. Man fĂ„r tĂ„la mycket nu, en laptop pĂ„ tĂ„n för nĂ„gra veckor sen, fortfarande öm dĂ€r. Massa rivningar i ansikte. 


Marco fick klĂ€ pĂ„ Themo imorse... Behöver jag sĂ€ga mera? 


AlltsĂ„ den hĂ€r nappen 😂😂


Themo fick vara hos sin mormor pĂ„ EM idag, sĂ„ att vi kunde rensa upp i trĂ€dgĂ„rden :) sĂ„ skönt att Ă€ntligen ha deg gjort! Alla trĂ€bitar frĂ„n altanen och massa grenar frĂ„n nĂ€r vi rensade buskar    haha! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0