Torsdag

2015-10-02 @ 09:00:39

Igår så började vi dagen med lek, Nyhetsmorgon och en kopp te till mamman:) som alla andra mornar. 

Jag känner sån lycka över min son, så himla roligt att vara med han, han är så himla gullig som t.ex igår kväll när han badade så skulle han stoppa in en leksak i min mun, tog bort tog in tog bort tog in. Haha. Och är så mysigt när han kommer krypandes till en och ska "kramas". Eller sitter i mitt knä och tittar på barnprogram en stund. Ååh ❤️❤️ 

När Themo vilade igår så plockade jag lite i källaren, fixade lite i tvättstugan och i gymrummet. På EM tog vi en långpromenad med Maria, Vile och lilla Ludwig, åkte till Ica maxi och handlade med Maria. 




 

La ner massa kuddar på golvet så Themo kunder röra sig fritt på soffan :) 





Tänk att jag en så snygg unge 😅 







Det här inlägget har tagit över en timma att skriva, först ville Themo stå i soffan så då var jag tvungen att hålla koll, och så tog jag av han pyjamasen och blöjan o så kissade han på golvet så då fick han duscha haha. Men så blir det ibland :) 

Mamma kommer hit sen när Themo ska vila och så ska vi plantera lite tulpan och påskliljelökar och lite andra blommor och nu fick jag en klängande Themo på mig :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0