❤️❤️

2015-09-29 @ 22:41:04
Min lilla bebis växer såå himla fort. Snart är han en jobbig tonåring! 😅 så himla roligt jag och Themo har nu när han förstår saker, han älskar när man krypjagar honom. Så det gör vi varje dag och flera gånger. Har t.om fått blåmärken på knäna😂 Det gör så ont på knäna att krypa runt, men vad gör man inte för den som betyder allt. Allt för att du ska vara lycklig 💕Themo har också fått blåmärken på knäna så han kryper jätte konstig nu, upp med benet i luften med bara foten på golvet.  Och så kryper han till en och ska klättra upp på mig hela tiden, så mysigt 💕 Även fast han har jobbiga stunder så överväger detta så himla mycket, man glömmer bort allt det jobbiga så fort han ler. Jag älskar dig världens bästa bebis 💕 






Köpte nya nappar till han, och jag dör så fult det ser ut när man ser munnen 😂😂 så gulligt😅 




Så ful gurka jag tog in idag. Haha


Gjorde kalkonsås och makaroner till lunch till mig och Themo idag:) gjorde likadan till oss förutom att jag saltade mitt på tallriken bara:) 


En annan favorit här hemma är att välta saker :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0