Godmorgon 🌾

2015-09-11 @ 07:59:24
Nu har vi varit vakna i en timme och tjugo minuter. VĂ€cktes med skrik idag, var ett tag sen nu sĂ„ bara pallra sig ner o fixa lite mat till prinsen. SĂ„ mycket skönare nĂ€r man fĂ„r vakna till att han leker och har sig i sĂ€ngen. DĂ„ fĂ„r man chans att ligga och dra sig lite! Men men man kan inte alltid fĂ„ det lyxigt ;) sitter och tittar pĂ„ Nyhetsmorgon nu och Themo stĂ€ller och sĂ€tter sig, stĂ€ller och sĂ€tter sig hela tiden. Och tjuvtittar pĂ„ tvn ibland. 

IgĂ„r sĂ„ plockade jag undan lite i kĂ€llaren. Blir lĂ€tt stökigt dĂ€r nere, gĂ„r bara ner med allt som ska dit och stĂ€ller det vid trappen sen upp igen till Themo. SĂ„ nu tĂ„r det att gĂ„ dĂ€r nere igen haha! Efter att Themo hade vilat och Ă€tit mat sĂ„ gick vi ut i solen, Themo fick mumsa pĂ„ ett Ă€pple (bra tidsförsdriv, kan sitta lĂ€nge med ett helt Ă€pple och hĂ„lla pĂ„) och jag plockade upp alla tusentals Ă€pplen frĂ„n vĂ„ra tre Ă€ppeltrĂ€d. Tog Ă€ven nĂ„gra fina kort pĂ„ Themo ute igĂ„r, dock ligger dom pĂ„ kameran sĂ„ lĂ€gger upp dom sen istĂ€llet:) 

Vi ska snart gĂ„ och vila, behöver vila idag sĂ„ jag kanske blir frisk snart och orkar stĂ€da hĂ€r hemma. Förhoppningsvis sĂ„ vilar Themo pĂ„ EM idag, gjorde aldrig det igĂ„r.. SĂ„ att jag kan mĂ„la lite stolar. MĂ„ste bli fĂ€rdig snart. 

Ha en bra dag! 💕


Han smet ivĂ€g innan jag hann knyta hans byxor sĂ„ dom ville ju inte sitta kvar nĂ€r han reste pĂ„ sig😅





Plockade en bamsing till gurka igÄr, lÄg gömt sÄ att jag inte hade sett den.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0