Gosefjus

2015-09-18 @ 08:29:43
Godmorgon i dyster vädret☁️ 

Themo gjorde morgon 07.15 idag för tidigt enligt mig. Men han ville upp och äta lite frukost så inget ligga och dra sig lite i sängen imorse.. Marco har precis åkt till jobbet, fick väcka han på soffan inatt när jag skulle ner och göra nattmat åt lillen. Han hade däckat med tvdosan i handen efter att han ätit chokladpudding. 

De här dagarna som gått har vi inte gjort så mycket, varit en sväng till min mamma, städat, tränat, varit på promenad ihop om att få Themo att sova men icke, jätte trött men vägrar somna.. Försökte hela EM igår att få han att sova men han ville inte. Mamma var förbi igår kväll och lekte med Themo, åt chokladpudding och nattade sen han🙊  Themos gammelmormor skrev nyss och frågade om han ville komma dit en sväng idag och leka med min kusin Nisse. Så då får han vara där medan jag och Nadja är i Köping. 

Justnu, myste ner han i en filt😃









I full fart och riva lite







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0