Helgen🌟

2015-09-13 @ 19:05:34
SĂ„ var helgen redan slut. KĂ€nns som att det Ă€r helger, jag Ă€r ledig hela tiden och Marco Ă€r bara ledig pĂ„ söndagar. SĂ„ blir inte mycket till helg dĂ€r. I fredags sĂ„ gjorde vi inte sĂ„ mycket, jag mĂ„lade medan Themo vilade sen bara det vanliga plock och lek. PĂ„ kvĂ€llen kom Fredrik över och sĂ„ Ă„t vi tacos. I lördags sĂ„ festade Marco sĂ„ jag och Themo var solo hemma, Ă„kte till Nadja en svĂ€ng och Ă„t tĂ„rta. Idag har jag mĂ„lat lite igen sen inget mer. Ja ingen mĂ€rkvĂ€rdig helg. Vi ska snart skjutsa Fredrik till VĂ€sterĂ„s och sen passa pĂ„ att handla lite. Frysen börjar eka tom. Vill att min förskylning ska gĂ„ bort nu.. 







Ojoj Vilket humör han har... NĂ€r han har badat en stund sĂ„ ska han börja stĂ€lla sig upp dĂ€r och det fĂ„r han inte, sĂ„ man fĂ„r sĂ€tta ner han heeela tiden sĂ„ till slut fĂ„r han inte bada mer och ojoj gap och skrik. 




Mamma gav Themo tĂ„rta.. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0