Lördag🎂

2015-09-19 @ 22:00:01
Godkväll! 😴

Dagen har gått fort som vanligt, gjort det vanliga idag, lekt, vilat, väntat på att pappan i huset ska komma hem från jobbet. Han hade med sig chili nam nam, så gott! Themo fick duscha med mig idag, tror han gillar mer att duscha för då kan han röra sig fritt. Han sitter ju bara still en stund i badkaret och så ska han börja hålla på och resa sig hela tiden och det får han ju inte så då får han inte bada mer och dååå blir det skrik.. Haha. Idag blev det inte ens skrik när han duschat klart. Han försökte bara krypa tillbaka dit en gång. Vi tog en promenad hem till min mormor där vi skulle fira min bror som fyller 28 år idag! Gammelgubbe😉 Han och sin flickvän får en bebis i november :) såklart somnar Themo påvägen hem, och jag var tvungen att byta hans fulla blöja innan han la sig i sängen och då vill han självklart inte sova mer.. Så nu sover han äntligen två timmar senare. Var inte direkt mycket fart i honom, trött men ville som vanligt inte sova.. Nä nu ska jag snart också sova. Godnatt! 





Min mormor skickade denna bild igår på Themo och Nisse när dom lekte:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0