Söndag 20 september🍂

2015-09-20 @ 07:34:37
Det Ă€r sĂ„ roligt hur man kan tro vissa saker.. Göra samma misstag om och om igen. Även fast man vet att det aldrig kommer vara nĂ„n skillnad i slutĂ€ndan. Man vill sĂ„ gĂ€rna tro att det inte Ă€r sĂ„. Falska förhoppningar. 


Godmorgon! Inte sovit nĂ„ bra inatt vaknat vaknat, sen kom Marco hem och banka pĂ„ dörren 03. Tar en lĂ„ng stund innan jag somnar om igen som vanligt och klockan 05 vaknar Themo och vill Ă€ta.. Ligger vaken en lĂ„ng stund innan jag somnar och klockan 07 vill Themo upp och leka.. Dagen som Ă€r fullbokad idag. SĂ„ ingen tid för vila. Klockan 10 Ă€r det barnloppis hĂ€r i kolsva som jag ska till sen direkt efter det Ă„ker vi till kungsör  och firar pappas frus barn Rasmus som fyller 8 Ă„r idag. Sen hem och klippa grĂ€set innan vi far vidare mot skinnskatteberg och hĂ€lsar pĂ„ folk dĂ€r. Ja mycket farande nĂ€r Marco vĂ€l Ă€r ledig. Ska göra mig en kopp kaffe nu och försöka piggna till lite innan jag ska duscha. 


 
Bra att nĂ„n Ă€r pigg iallafall och leksugen. Tur han underhĂ„ller sig sjĂ€lv en stund. 💕

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0