Tomatsoppa🍅

2015-09-08 @ 15:49:50

Dagens lilla Themo 😃 sĂ„ gulligt! 😍

Hade sĂ„ mĂ„nga tomater nu sĂ„ var tvungen att göra nĂ„gonting med dom innan dom blev dĂ„liga, sĂ„ gjorde en tomatsoppa. Aldrig Ă€tit det förut. Det var gott men inte riktigt min smak.. Fanns nĂ„n söt smak i det. 

Försöker fĂ„ Themo att vila nu men gĂ„r inte riktigt som jag vill, han stĂ€ller sig bara upp i sĂ€ngen.. Sugen pĂ„ att ta en promenad men samtidigt sĂ„ vill jag inte förvĂ€rra förkylningen. SĂ„ avvaktar till imorgon. Idag har vi bara tagit det lugnt hĂ€r hemma, Themo följde med sin mormor till sin gammelmormor en stund. 

Nej nu ska jag ta upp han ur sĂ€ngen och lĂ€gga mig brevid mig igen och se han om han somnar dĂ„. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0