🍮

2016-02-04 @ 19:17:10

Promenad till affĂ€ren hĂ€r om dagen, min lilla mysis❀


Gjorde en smoothie som Themo fick dricka till Bolibompa i sin söta Mumin mugg som han fĂ„tt av sin farbror. 


Hittade den hĂ€r bilden pĂ„ Facebook som jag vill göra, hade varit sĂ„ mkt enklare om man har alla matrĂ€tter uppskrivet, sĂ„ svĂ„rt att komma pĂ„ vad man ska Ă€ta jĂ€mt! 


Frukosten igĂ„r, det mesta hamna pĂ„ golvet.. Tur han Ă„t jĂ€tte bra med mat vid bĂ„de lunch och middag istĂ€llet. SĂ„ skönt att han har börjat Ă€ta bra nu efter sin lilla vecka som han har haft! Och han sover bĂ€ttre Ă€n nĂ„nsin nu! Vaknar inte en enda gĂ„ng pĂ„ natten nu, sĂ„ skönt! Dock har jag börjar drömma mycket nu sĂ„ dĂ„ Ă€r man inte utvilad nĂ€r man vaknar.. 




Fredrik kom hit i tisdags med sin nya flickvĂ€n pĂ„ mat, sĂ„ gjorde köttgryta. 


Och en super god plopp chokladmousse! Till efterrÀtt.





Nu tröja som han fĂ„tt av moster:) 


Idag var vi en svĂ€ng till maxi med Maria, sen till hennes nya lght och grejade lite:) 

Themo leker nu och jag sitter i soffan och tittar pĂ„ musse piggs klubbhus 😅 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0