Påkörd av en bil😫

2016-02-08 @ 08:50:55
Då är det måndag igen då, Marco jobbar som vanligt, jag ligger i soffan förkyld, känns som att jag blivit påkörd av en bil, ont i huvudet, näsan och svider i ögonen. Themo leker så snällt, mormor kommer hit senare och leker lite med Themo och tar hand om mig😃 alltid skönt att bli ompysslad när man är sjuk. Idag blir det inte mycket gjort, försöka bli frisk så ska äta massa vitlök och ingefära idag och hoppas på att jag är frisk till onsdag. Themos kompisar kommer hit då och leker, ska bjuda på goda makaroner till lunch också. Om jag är frisk då.. 


Lite mys framför Melodifestivalen i lördags, ingen bra låt denna gång. 


Themo fick vara en liten söt ko igår:) 


Ingredienser till en laxröra som jag åt hemma hos Sandra på middagen, den var så god så var tvungen att göra den igår. Marco tyckte också om den:) 


Färdig!


Inte så fint upplagt men goott vare! 


Vitlök-ingefära och honungste igår kväll. 😷 


Morgon lek nu, nu står han och kör en bil på bordet:) så söt och så säger brum brum 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0