Jul

2016-01-21 @ 15:02:50
Våra julklappar innan gästerna kom och la dit sina 😅 sjuukt mycket! 
 Öppna julklapp på morgonen 💕
Spelade Bingolotto, åt kebab och plockade iordning inför julafton dagen innan, dukade alla tre borden, strök dukar. 
Min lilla jultomte 😘 lite stora bara, men då kan han ha dem nästa jul också. 
Gästerna började trilla in. 

Ännu mer julklappar men inte slut än! Kom massa mer senare haha. 

Gjorde saffranspannacotta och saffranscheesecake till glöggfikat, tittade på Kalle anka och fikade :) 
Här med finkläddes på, så stilig min lilla prins är! 
Fick en dammsugare av moster:) 
Lilla Lewi, min bror Stefans bebis:) 

Sen blev det inga fler bilder innan magsjukan slog till hos mig.. Precis i lagom tid när vi öppna julklapparna.. Väldigt roligt, det roligaste på hela dagen är ju att öppna julklappar. Hann öppna några stycken, sen kom Marco upp med några till sängen. Resten öppna jag dan efter :) Themo fick massor med klappar, så nu har han massor mer nya leksaker och kläder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0