Themos första födelsedag🎈💕

2016-01-26 @ 18:16:56

Nu kommer det maaassamaaassa bilder från nyårsafton eller ja när Themo fyllde 1 år!!  Kan inte förstå vart det här året har tagit vägen, min lilla bebis är ingen bebis längre💕 Han lärde sig att gå på riktigt tills hans ettårsdag, inge mer krypande. Tycker det är så skönt att går nu. Förstår inte varför folk säger att det kommer bli så jobbigt när dom små börjar gå😅 så mycket skönare, det gäller att ha det barnvänligt bara men det har vi ju. 





På onsdagen kom Themos morfar med familj för att fira lite jul och hans födelsedag, dom hade också haft magsjuka på julafton 😅

Nu kommer bilder från Themos dag! 
Vi började med att öppna hans presenter från oss, även några från alkisfarbror. Han fick ett fint grått Tipitält, en tunnel, lego, gosedjur och lite annat av oss. Älskar hans tält! Kommer bild på det senare. 
Sen började vi pyssla iordning inför kalaset, blåste upp ballonger och pyntade. Themo fick ta en dusch medan jag fixade mig. Sen skulle det göras varmsmörgåstårta till alla gäster, tårtorna gjordes dagen innan som tur var :) 
Redo för kalaset, min fina lilla 1-åring💕 kläderna fick han av Fredrik! Inte lätt att ta fina bilder på honom längre.. 
Klockan 13 kom min sida av familjen för att fira. 
The party is here! 
Far och son! 
Ser inte så mycket ut för ögat, men så sjukt gott är det! 
Themo fick också varmsmörgåstårta, men han blev ganska så röd av den:/ 
❤️❤️

Dags och blåsa ut sina första ljus😊
Klockan 16 kom marcos familj. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0