23

2016-06-07 @ 23:02:19
Jahapp om en timme blir jag 23 år, känns så konstigt när man tänker på att man är så "gammal", känns inte som att man åldrar nånting men åren går. Lika som julafton så spenderar vi dagen med magsjuka, Themo hade magsjuka i torsdags kväll, jag fick det i söndags kväll till måndags morgon och Marco fick det nu ikväll.. Så blir inte så mycket firande. Men men. Får väl se om jag och Themo hittar på nånting imorgon, kan inte bli annat än en underbar dag när man får spendera den med världens bästa son❤️ Han har hittat en en liten sovkompis nu, en gris. Som han vill att man ska pussa och krama på innan han ska sova, så först ska jag pussa grisen sen pussar Themo och så håller vi på ett tag. Och så kramas vi med grisen, Themo är såå söt, mitt hjärta smälter jämt när man ska natta honom nu, ligger i sin säng och skrattar, kramar grisen och vill att man ska pussa på hans fötter 😅 tur dom är så söta än så länge! 


Helt slut dagen efter magsjukekvällen ❤️ 



Var och firade Fredriks flickvän som fyllde år i fredags :) 


Åkte till Västerås i söndags för att köpa brädor så att pappa Marco kunde bygga en sandlåda till Themo:) nu behöver vi bara sand och lite mer bräder till locket sen är Themos lilla lekpark färdig :) eller ja helst vill jag ha massor med mer saker dit men det kommer vartefter tiden går. Får duga med en gungställning, lekhus, rutschkana, leksaker och sandlåda i trädgården. 
Gjorde rabarberkräm igår kväll till kvällsmål, som themo fick äta till frukost idag också. 



Flyttar pallen hela tiden så han ska nå allt jag gör. Så söt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0