Hehe

2016-06-16 @ 13:42:47


Maria skulle åka till leos lekland förra onsdagen när jag fyllde, så Themo och jag hängde på istället för att sitta hemma med sjuk gubbe. Har Themo det bra så har jag det bra💕 







Vi såg att vi hade fått skattepengarna så vi åkte till Erikslund på en liten shoppingtur efter Leos, Themo hade inte sovit någonting på hela dagen så han somna i vagnen efter ett tag. 


Dagen efter ville Nadja åka till Erikslund så det gjorde vi, Themo fick vara hemma med pappa:) 


Fyllde äntligen upp bubblisen förra torsdagen!



Nadja hämtade Themo på dagis i fredags så fick en fin bild skickad till mig😃




I söndags när jag kom hem från jobbet så överraskade Marco mig med ett litet kalas!!! Han satte på mig en ögonbindel och ledde mig ut till altanen där hans och min familj var! Han hade fixat så fint med blommor, ballonger, smörgåstårta, vattenmelon och vanlig tårta. Han hade dåligt samvete för att han var sjuk när jag fyllde ❤️❤️ 



Sen kom pappa med familj och firade mig. 


Themo fick leka med sin morbror:)



Hjälpa pappa och hamra:)


I måndags kom mamma över och badade och åt rester innan hon skulle passa themo medan jag var på möte på jobbet! 







Arg för att det var blixt😅



Lunch i tisdags i trädgården. Underbara sommar! 


Trött och grinig igår efter att ha varit på dagis. Så fick bli en promenad. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0