Våfflor

2016-03-30 @ 15:13:47
God eftermiddag ☀️

Vi har haft en bra förmiddag, sovmorgon i följt av en lång promenad med Maria och gänget. Efter promenaden så gick vi hem till oss för att äta våfflor med hallonsylt, grädde, glass och banan. Så gott! Som vanligt så ligger Themo och sover nu, han sover hela eftermiddagarna i cirka 3 timmar. Lite tråkigt att han sover hela EM när man vill göra annat men men hans behov går först :) Marco fick med sig massa potatis och morotslåda från sina föräldrar igår så det ska vi äta idag med köttbullar, innan jag lämnar Themo hos sin mormor medan jag ska på ett efterlängtat cirkelpass på gymmet. Inte varit där på två gånger pga förkylning så nu längtar jag! Tråkigt bara att jag får gå själv då Nadja inte kan idag.. Menmen. 


Mor och Nadja kom förbi med muffins igår så vi satte oss ute i solen och fikade:) 




Äntligen fick jag användning av julklappen som jag fick av Nadja. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0