☔️

2016-05-16 @ 09:12:46
Nu är jobbhelgen över, skönt! Två lediga dagar nu, med ett undantag för möte idag 13-16... Har precis duschat med Themo, han duschar fortfarande sen ska vi iväg och handla lite blommor. I lördags hade vi eurovison mys med mormor,morfar, Nisse och Nadja. Alla tog med sig lite olika snittar och små plock. Jag gjorde blandannat en tomat och persiljeröra så nu är mina händer helt förstörda av tomaten. Blev allergisk mot tomater förra sommaren när jag odlade det. Så nu kan jag inte äta det längre. 


Fått hem dyyr choklad, man får välja vad man vill ha på dom själv. Inte värt det.. 


Mormor kom över på glass i torsdags. Självklart ska mor ge Themo av sin glass så han inte vill ha sin fruktglass... 


Lite potträning



Liten tröttis efter förskolan i fredags!






Baconsås och pasta med 30% vits bönor, helt okej :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0