❤️

2016-05-11 @ 08:05:09

I måndags så var det första riktiga förskoledagen för Themo, 14.30-18.30 var han där :). Det var jätte jobbigt att lämna han där, han grina ingenting men ändå. Men när Marco hämtade han så blev han jätte ledsen för han saknade oss. Dom kom förbi på mitt jobb för att hämta en nyckel så när jag skulle krama Themo så tog han ur nappen och gav mig en puss!! Mitt hjärta smälte! Kommer leva på det läänge, min underbara lilla bebis💕 igår när Marco lämnade Themo på dagis så grät han och höll fast Marco i benet😔 hoppas det går över fort! 

Themo ligger och ropar på mig från sitt rum så ska väl kliva upp ur sängen och starta denna lediga dag. Vi tar nog en sväng till lekparken idag på FM :) 


En överlycklig kille efter att jag hämtat honom, blev lika ledsen när jag hämtade honom igår:( sen fick jag inte gå iväg från honom utan att han blev ledsen.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0