Heh

2016-05-27 @ 21:44:12




Ute i regnet och plocka rabarber igår! 

Gladfis😅

Nadja blev färdig studerande undersköterska idag så vi fikade hemma hos mig, bakade en kladdig rabarberkaka och en knäckig rabarberpaj. 


Mitt minne är fullt på mobilen så måste ta bilder från snapchat och spara haha.. Därför så dåliga bilder. 





Vi åkte på lekträff med Themos och mina vänner idag hemma hos Matilda. Themo var såå ledsen ibörjan, trodde säkert att jag skulle lämna han där. Så han gick hela tiden till dörren och grät ibörjan. Pluttisen💕 men efter ett tag så blev han glad och började leka :) 

Imorgon är det jobb som gäller sen en sväng till yran om det inte regnar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0